loading...
arash76
kheyrkhah بازدید : 139 پنجشنبه 13 بهمن 1390 نظرات (0)

آنکه مست آمد و دستى به دل ما زد و رفت ، دراین خانه ندانم به چه سودا زد و رفت ،

خواست تنهایى ما را به رخ ما بکشد تنه اى بر در این خانه تنها زد و رفت.

.

.

.

دلم به بهانه همیشگی گریست بگذار بگرید و بداند هر آنچه خواست هیچوقت نیست

.

.

.

از گلچین امیدهایت چتری برایم بفرست که خیس دلتنگیت نباشم!

.

.

.

وقتی لشکر ثانیه ها از روی اجسادم میگذرند زمان لحظه ای برای تاسف نمی ایستد.

.

.

.

هنوز هم نمی دانم اینجا چه فصلی است‎ ‎!

که من کال مانده ام و به تو نمیرسم !!

.

.

.

دل کندن اگر آسان بود فرهاد کوه نمیکند! دل میکند..!

.

.

.

قاصدک!

شعرمرا از بر کن:

برو آن گوشه ی باغ ، سمت آن نرگس مست ، و بخوان در گوشش و بگو :

باورکن یک نفر یاد تورا دمی از دل نبرد..


.

.

.

حالم را پرسیدند گفتم رو به راهم نمیدانند رو به راهی که تو رفته ای …

.

.

.

یه معما!میدونی کی بیشترازهمه دوست داره? بالای صفحه نگاه کن اسمشو نوشتی

.

.

.

اگر از راهی که سیب ها می روند ما هم برویم می رسیم.

.

.

.

واست کارت شارژ خریدم ، زحمت خراشیدنش با خودت!

ااااااااااااااااااااااااا

.

.

.

عجیب است دریا ، همین که غرقش میشوی پس میزند تو را ، مثل تو !

.

.

.

چقدر دلم میخواهدن امه بنویسم ، تمبر و پاکت هم هست،

و یک عالمه حرف ، کاش کسی جایی منتظرم بود .

.

.

.

ازقول من به باران بی امان بگو دل اگر دل باشد آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد

.

.

.

شکفتن هیچ گلی زیباتر از لبخند تو نیست تقدیم به با معرفت ترین گل دنیا…

.

.

.

تورا آرزو نخواهم کرد ، هیچ وقت ! تورا لحظه ای خواهم پذیرفت که خودت بیایی،با دل خود نه با آرزوی من

.

.

.

این تیر €———>
بخوره به قلب کسی که قدر گلی مثل تو رو ندونه.

.

.

.

|”"”"”"”"”"|_:!”"-.,
“@@”"”"”"@”"@”‘

ده تن محبت فداى زیربناى وجودت.!

.

.

.

نردبان دلم شکسته ، میشود برای من کمی دعا کنی؟

یا اگر خدا اجازه میدهد ، کمی به جای من خدا خدا کنی؟

راستش دلم مثل یک نماز بین راه خسته و شکسته است،

میشود برای بیقراری دلم سفارشی به آن رفیق با وفا”خدا”کنی؟

.

.

.

بت ها شکستنی بودند و باورها ماندگار…

چه ساده بود ابراهیم!

.

.

.

قلب من جایگاه رفیقی است که شقایق ها حسرت آن را می خورند.

.

.

.

برایت آرزو می کنم ; آرزوی کسی باشی که آرزویش را داری!

.

.

.

راننده اسکناس مچاله را از من گرفت و پرسید:یک نفرید؟

مکثی کردم و بی حوصله گفتم:بله اقا، خیلی وقته.

.

.

.

کاش دهخدا مى دانست دلتنگى … اشک … فاصله … بى وفایى …

تعریفش فقط دو حرف است

» تو «


اسیر فصل خزان گردد عمر آنکس که / دمی اسیر اشک کند چشم مهربان تو را .





تقویم روزهایم شکسته و گم است ، بی تو چه فرقی میکند امروز چندم است !





هر وقت دیدی نیستم بیا تعمیرگاه ، چون همیشه خرابتم !





چه سخت است ، تشیع عشق بر روی شانه های فراموشی و دل سپردن

به قبرستان جدایی وقتی میدانی پنج شنبه ای نیست ،

تا رهگذری ، بر بی کسی ات فاتحه ای بخواند !









اسیر فصل خزان گردد عمر آنکس که / دمی اسیر اشک کند چشم مهربان تو را .





تقویم روزهایم شکسته و گم است ، بی تو چه فرقی میکند امروز چندم است !





هر وقت دیدی نیستم بیا تعمیرگاه ، چون همیشه خرابتم !





چه سخت است ، تشیع عشق بر روی شانه های فراموشی و دل سپردن به قبرستان جدایی وقتی میدانی پنج شنبه ای نیست ، تا رهگذری ، بر بی کسی ات فاتحه ای بخواند !





یاد ما خواه بکن خواه مکن ، مختاری / لیکن ای دوست بدان کنج دلم جا داری .





تنهاترین آدم ها یه سایه دارند باهاش حرف بزنند ، از وقتی رفتی آنقدر غرق ظلماتم که سایه ای هم برایم نمانده !





در برهوت بی کسی تنها تو همزاد منی / ای نازتر از خواب شبم ، همواره در یاد منی .





نکند فکر کنی در دل من یاد تو نیست / گوش کن نبض دلم ، زمزمه اش با تو یکیست .





هرچه میروم ، نمیرسم ! گاهی با خود فکر میکنم نکند من باشم ، کلاغ آخر قصه ها !





در زمینی که ضمیر من و توست ، از نخستین دیدار ، هر سخن ، هر رفتار ، دانه هاییست که می افشانیم ، برگ و باری است که می رویانیم ، آب و خورشید و نسیمش "مهر" است .





میگن اگه عزیزی جزئی از خاطرات خوب زندگیت شد برای بودنش ازش تشکر کن ، متشکرم که هستی !




کوچه را دیدی به وقت شب چه تنها می شود ؟ / بی تو از آن کوچه هم تنهاترم !





ببین این اسمش دله ! اگه قرار بود بفهمه فاصله یعنی چی ، اگه قرار بود بفهمه که نمیشه ، میشد مغز ، دل دیگه ، نمیفهمه !





مکانی برایت بهتر از دلم سراغ ندارم ، تنگی اش را به بزرگی مهربانیت ببخش !





تنهای قشنگترین حس دنیاست ، چون برای داشتنش نیاز به هیچکس نداری !





اینجا در دنیای من گرگها هم افسردگی مفرط گرفته اند ، دیگر گوسفند نمی درند ، به نی چوپان دل می سپارند و گریه می کنند !





باران می بارد؛به حرمت کداممان ، نمی دانم..

من فقط می دانم باران صدای پای اجابت است.

خدا با همه کبریایی اش دارد ناز می خرد؛نیازکن!





~~~~<الله>~~~~

گردنتوبیارجلومیخوام بندازم گردنت

تاهمیشه نگهدارت باشه.






اگه چشمم تو رو خواست قول میدم چشممو ببندم

اگه زبونم تو رو خواست قول میدم گازش بگیرم

اما اگه دلم تو رو خواست چه کار کنم . . . ؟





تنهایی یعنی

من یه موبایل دارم که صدای زنگش رو یادم نمیاد





خدایا ! من را در برابر بعضی از دوستانم محافظت کن

خودم از عهده تمام دشمنانم بر میآیم . . .





برای تو ، مردن بهانه نمی خواهد ،

وقت نبودنت خود مرگیست برای خودش . . .





بغض هایم را نگه می دارم

بعضی وقتها سبک نشوم سنگین ترم!!!





سالهاســــت عبور کرده ام از خویش . .
یادم بخیــر . . .





میدونی چی سخته؟؟؟ کسی که دوسش داری پیشت بشینه و در مورد کسی که دوسش داره باهات صحبت کنه...





آدما از مرگ میترسند چون ممکنه فراموش بشن...
اما من زنده ام و فراموش شدم...!!!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آبي يا قرمز؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 76
  • بازدید سال : 121
  • بازدید کلی : 6,965